Pixeloscopi

16 noviembre 2006

Te a granel


N'hi ha de tots els gustos per a tothom.

10 Comments:

  • At 12:14 a. m., Blogger laurapatch said…

    M'encanta que hagis posat en primer plà el té de Rooibos i el té negre. Són els que més m'agraden. Aixó sí,amb un toc de canyella. :)

     
  • At 6:50 p. m., Blogger PRESTAIL said…

    No he provat el rooibos, sóc una fan del te verd.... més que res, quan em vaig enterar que era antioxidant...

    Is, very important no "oxidar-se", bé, ho direm bé, rovellar-se

     
  • At 9:47 p. m., Blogger laurapatch said…

    Sí, el verd té més antioxidants però el negre és més saborós. Jo passo temporades.
    Em sembla que el Rooibos és encara més antioxidant i porta un futimer de coses bones.És molt recomanable tot i que has d'acostumar-te al sabor.

    Aixó de tenir diverses converses paral·leles em farà tornar tarumba. I a sobre t'escric en català. Ja dic jo que aixó d'internet...

     
  • At 11:13 p. m., Blogger Pixeloscopi said…

    No cal que obri boca, vosaltres mateixes ja ho dieu tot :), de fet tampoc tinc temps i sembla que deixi a la gent penjada amb els comentaris.
    Ès gaire fort el te de rooibos?

     
  • At 11:19 p. m., Blogger laurapatch said…

    No és que sigui fort, és que té un gust diferent. De fet no és té, li diuen té però no ho és.
    És originari de Sudàfrica i allà en beuen litres i litres.
    Si teniu per aquí una botiga del Tea Shop podeu demanar que us donin una mostra i el proveu.

     
  • At 11:21 p. m., Blogger laurapatch said…

    No em funciona el site meter i amb el teu permís vaig a entrar al teu, no és que vulgui tafanejar és que vull veure si són ells que no els funciona o m'han fet fora o jo qué sé perquè el codename i el password són correctes.
    Petonets.

     
  • At 11:22 p. m., Blogger laurapatch said…

    Huy, que diver. He entrat i em surt el meu codename i password. Clar, detecta que sóc jo.
    Mecachis.

     
  • At 11:40 p. m., Blogger Pixeloscopi said…

    Ja has sol·lucionat el tema del sitemeter? Em pensava que en el meu no s'hi podia entrar...

     
  • At 11:45 p. m., Blogger laurapatch said…

    Si, avui ja funciona. Em sembla que era una avaria d'ells, bé, segur que ho era si tú tampoc no podies entrar. No em deixava passar del lloc on poses el password (que normalment ja no surt).

     
  • At 11:34 p. m., Blogger PRESTAIL said…

    Bueeeeeeeeeeeeeeno, haurem de fer un altre blog, a més dels 1000 que tenim, només a nivell tècnic.
    Tu, pixeloscopi, fes un blog pixeloscopitecniceperapurillos.blospost
    .com

     

Publicar un comentario

<< Home